Alla inlägg under april 2009

Av Micaela - 11 april 2009 08:43

hej alla!


Nu sitter jag här hos pappa på en öde holme. Jag vet inte vad jag ska göra annat än att vara på mesen och annars ha tråkigt. Jag har börjat äta mediciner för fin hy. Jaa nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.


ha det bra


M

Av Micaela - 8 april 2009 17:51

Hej alla!


Ikväll var jag hos min underbara vän Tanja och hennes hästar och 12 katter. Jag skall till Pargas imorgon och pappa skall komma med. Han kom hit ikväll. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Halv 8 (FT) skall jag se på salkkarit.


Ha de bra


M

Av Micaela - 7 april 2009 19:28

Hej alla!


Igår var jag och rida. Jag ska börja hyra häst på måndagar själv. Nå de gick riktigt bra att vara på plan sen for vi ett par minuter i terrängen utan sadel och det var helt perfekt. Nästa måndag skall jag fara i skogen barbacka. Pappa skall komma med och gå medan jag travar lite och såndant. jag kanske far och galoppera på plan också lite=). Håhå. nu ska jag laga min enkka läxa och sedan ska jag se på tv.


Godnatt


M

Av Micaela - 4 april 2009 09:33

Hej alla!


Igår var jag på det bästa discot jag nånsin varit på. Det var urhäftigt. Det borde ordnas oftare. Jag kom lite efter 12 hem. =). Jag har ganska ont i fötterna efter att ha nhoppat omkring.


ha det bra!


M

Av Micaela - 3 april 2009 18:11

Hej alla!


Jag skall på disco ikväll=). Nu pratar jag med min faster via skype. Och så väntar jag på att klockan skall bli 9 så att jag slipper på disco. Men men får se hur det är där.


Ha det bra!


M

Av Micaela - 2 april 2009 16:01

Hej alla!


Nu sitter jag och pratar med min faster via skype. Sen efter det här skall jag fara på snack&snacks. Jag vill att de ska bli fredag!


Ha de bra!


M

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards