Alla inlägg under oktober 2009

Av Micaela - 28 oktober 2009 16:13

Hejsan!


Jag har TRÅKIGT!!! Va ska ni hitta på idag???    Jag ska läsa på modda prov :/ och så kommer väl Fredrik :). Nu for min bror ut på byn så nu ska jag ta och läsa.....


// Micaela

Av Micaela - 27 oktober 2009 14:02

Hejsan!


Hur har er dag varit?? Min har varit helt okej hit tills. Jag gillar inga alls tisdagar eftersom vi har bara läseämnen i skolan. Engelska, Modda, Fysik, Kemi, Kemi, Matte. Så ser min dag ut i skolan på Tisdagar. Det är ganska så jobbigt när de e såna dagar för dom e också så tråkiga. Fast idag gick de underligt snabbt ska ni veta.

Vad ska ni hitta på idag då??? Jag ska fara och rida ikväll men annars vet jag inga riktigt vad jag ska göra. 


Men nu ska jag hitta på något tråkigt tror jag!


// Micaela

Av Micaela - 25 oktober 2009 09:14

Hejsan!


Idag far jag till Tanja. Hon är en av mina bästa kompisar. Sen kommer vi till mig och så far vi och rida min sköthäst! 


// Micaela

Av Micaela - 24 oktober 2009 17:19

Hejsan!


Jag var på disco igår i Korpo bland alla möjliga människor. Idag har jag kommit hem och så har jag inte gjort så mkt faktiskt för jag har inte vetat vad jag ska göra. Nu sitter jag och väntar på Fredrik om han kommer då så..... Va ska ni göra ikväll??


// Micaela

Av Micaela - 19 oktober 2009 14:14

Hejsan!


Som jag berättade i förra inlägget så sku jag på HorseShow och på Action. Båda var så super roliga! Andreas Nielsen äger! Snart kommer min pojkvän <3!


// Micaela

Av Micaela - 14 oktober 2009 15:16

Hejsan!


Imorgon åker jag iväg på Action Festival till Hesa! Det ska bli jätte roligt men jag kommer inte att kunna uppdatera men jag uppdaterar antingen på Sönda eller Månda! Så ni får vänta här nu liite men årka!


// Micaela

Av Micaela - 10 oktober 2009 21:55

Hejsan!


Nu sitter jag och tittar på Big Brother med ett halvt öga. Va ska man hitta på ikväll då?


// Micaela

Av Micaela - 10 oktober 2009 00:48

Hejsan!


Lugn kväll ikväll som tur e. E den enda som är uppe i huset säkert. Ligger i sängen, bloggar, hör på musik och är på mesen. En av de bästa saker jag vet man kan göra här. Jag har inte så mycket att göta eftersom alla andra sover. Vad tycker ni om att göra såna kvällar/nätter som den här?? Jag tycker iaf mest nog om det här jag för då får jag vara ensam och jag får typ göra vad jag vill göra själv.

På Onsdag ska jag med min granne som också är en god vän till mig och länkka. Jag brukar inga länkka annars men nu far jag nu och gör det. Fråga inga varför för det kan jag inga svara på.


// Micaela

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Ovido - Quiz & Flashcards