Alla inlägg under augusti 2009

Av Micaela - 23 augusti 2009 20:30

Hej alla!


Sori, att jag har haft en dålig uppdatering men det har hänt ganska mycket så jag har inte varit på "hugget" att blogga ngt alls. Vi förde för lite över en timme sen hem min kompis. Imorgon ska jag ha tyska för första gången :)! Nu ska jag snart fara och sova!


Ha de bra!


M

Av Micaela - 18 augusti 2009 11:44

Hej alla!


Jaa, då va första dagen i skolan över. Den gick helt okej. De börja åska och ösregna när vi skulle vara ute på rasten så de blev en inne rast iställer :)! Ikväll far jag och rida.


Ha de bra


M

Av Micaela - 17 augusti 2009 20:42

Hej alla!


Idag satt jag och vänta på mamma. Medan det skrev jag 2 dikter. Kommentera gärna!


Tåren


Tåren faller ner för min kind,

Jag kan inte känna den sorg,

Som du fick mig att känna,

Jag ligger här,

Ensam i min säng,

Utan dig,

Och utan ingenting,

Ännu en tår faller ner,

För min kind.


De va den första. Här kommer den andra.


Pussen


Pussen du gav mig gjorde mig glad,

Pussen du gav mig gjorde mig lycklig,

Pussen du gav mig gjorde mig stolt,

Pussen du gav mig föll just bort,

Pussen du gav mig gjorde mig glad, lycklig och stolt,

Pussen du gav mig flög just bort.


Jag hade tråkigt så därför skrev jag dom. Imorgon börjar skolan så de kan bli att de blir flera om jag har tråkigt.


Ha de bra!


M

Av Micaela - 16 augusti 2009 16:39

Hej alla!


Jag kom just hem. Jag har varit i Korpo hela dagen. Mamma och jag har plockat 10 liter med vinbär -_-. Jag kan säga att det var ganska så tråkigt. Tur att en viss person alltid piggar upp med några härliga ord ;). Ja ja. Nå sista Söndagen fören skolan börjar! Skolan börjar på Tisdag! IIIK! Har sommaren gått så här fort faktiskt??! Nå jag ska ha en kompis store syster i hälsokunskap i år. Nå snart får man börja läsa Tyska. På Onskad kommer min kompis hit efter att vi båda slutat skolan. Det ska bli roligt! Jätte roligt! Vet nån om de kommer någå bra på tv ikväll?? Jag har ingen aning faktiskt. Något måste det ju komma.


Ha de bra!


M

Av Micaela - 14 augusti 2009 10:42

Hej alla!


Nu sitter jag här och väntar på  att klockan ska bli halv 1. Sen händer det bara bra saker ända till 5 eller 6 typ. Sen blir man ALONE AGAIN. Men så är livet bara. Nu ska  jag bara vänta och vänta och vänta.


Ha det bra så länge!


M

Av Micaela - 13 augusti 2009 18:17

Hej alla!


Jag är sååå lycklig alltså. Jag har aldrig varit så här lycklig! Sorry att jag inga ha skrivi men jag har varit hos pappa. Och det har hänt så mycket!


Ha de bra!


Av Micaela - 6 augusti 2009 22:11

Hej alla!


Jaa, mitt sista inlägg för ikväll tror jag. Men imorgon borde jag hinna lägga ett litet inlägg hoppas jag. Nu ska jag ta och chatta lite och kanske ge min blogg adress till min farbror så att han får se vad jag lägger in här. Imorgon far jag till Kökar!


Ha de bra i veckoslutet om jag inga hinner lägga in ett inlägg imorgon på morgonen! Godnatt!


M

Av Micaela - 6 augusti 2009 11:15

Hej alla!


Imorgon bär det av till Kökar för mig. Min faster plockar upp mig och min bror och sen för vi min bror till pappas båt  och sen far jag och min faster till Mariehamn. Det skall bli super kul.


Mamma sa igår att jag måste dammsuga. Jag tänker bara dra snabbt över golvena lite här och där, jag tänker nog verkligen inte dra jätte mkt bara för att hon säger. Lite flott bara. Jag borde stryka mina kläder som jag ska ha med mig om jag orkar. Annars får dom vara ostrykta.


Jag funderar på vad jag ska göra idag. Mamma har långdag som tur e för då behöver jag inga träffa henne så mkt idag. Jag borde ta och röja upp mitt rum idag för de sku verkligen behövas. De ser inga så farligt ut men ändå ser de farligt ut.


Jag borde prata med pappa idag också. Jag håller på att göra ett stort släkt träd på internet så får se hur långt jag kommer på de då. Pappa tror genast att jag är arg på honom om jag inga ringer eller svarar elr nåå. Ni kanske känner igen de? Inga vet jag.


Men nu ska jag ta och göra de tråkiga.


Ha de bra!


M

Presentation


Min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv hit :)


Skapa flashcards